شهرک دریاکنار فروش ویلا 300 متری قدیمی :: املاک مشاورین خزرشهر

املاک مشاورین خزرشهر

فروش ویلا در خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی 09301301018

املاک مشاورین خزرشهر

فروش ویلا در خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی 09301301018

املاک مشاورین خزرشهر

این سایت در زمینه خرید و فروش ویلا در شهرک دریاکنار و خزرشهر فعالیت میکند
09301301018

برای پیدا کردن فایل مورد نظر , مطلب خود را در قسمت جستجو تایپ کنید و کلید اینتر را فشار دهید

آخرین نظرات

شهرک دریاکنار فروش ویلا 300 متری قدیمی

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱ ق.ظ

 

فروش ویلا قدیمی در شهرک دریاکنار بابلسر: یک ویلای کلنگی و قدیمی با مساحت کلی 300 متر مربع داخل کوچه ای دنج و آرام در شهرک ساحلی دریاکنار بفروش می رسد. شهرک دریاکنار جزو تاپ ترین و مشهورترین شهرکهای شمال کشور است که طرفداران و علاقمندان بسیاری در داخل و خارج از ایران دارد و پر رونق ترین شهرک ویلایی کاملا خصوصی در مازندران است. افرادی که در جستجوی یک لوکیشن بسیار لوکس و مجلل هستند شهرک برند و باشکوه دریاکنار یکی از چند شهرکی است که کاندید خرید و یلا می باشد چون از طرفی یک شهرک فوق العاده زیبا با فضای سبز اختصاصی منحصربفرد دارد و هم افراد معروف و چهره های شناخته شده از مالکین این شهرک گرانقیمت می باشند.

 

تلفن تماس: 09301301018   

درصد بالایی از مشاعات در شهرک دریاکنار را بافت جنگلی و پوشش گیاهی به خود اختصاص داده و همین طبیعت جذاب از مهمترین دلایل خرید ویلا در شهرک دریاکنار به شمار می رود و یک خصوصیت ارزشمند تلقی میشود. از دیگر معیارهای برجسته شهرک دریاکنار میتوان به امنیت و محافظت از ویلاهای مالکین اشاره کرد, اگر به شهرک دریاکنار آمده باشید قطعا تردد مامورین انتظامات و نگهبانان داخل یکایک کوچه ها و خیابان ها توجه شما را بخود جلب کرده است و شهرداری شهرک دریاکنار و مدیریت قوی و مثال زدنی آن نظم و امنیت بسیار خوبی را در این شهرک فراهم کرده است.

نزدیک به هزار و پانصد ویلای ثبت شده در شهرک دریاکنار موجود است یعنی به تنهایی باندازه شهرک خزرشهر جنوبی و شهرک خزرشهر شمالی رویهم رفته دارای پلاک ثبت شده است و البته تعداد بسیار محدودی آپارتمان نیز در شهرک دریاکنار ساخته شده است و قیمت آپارتمان در شهرک دریاکنار بسیار پایین تر و ارزانتر از قیمت ویلا در شهرک دریاکنار است. لوکیشن ویلای فروشی فوق خیابان اول دریاکنار می باشد و سند مالکیت آن شش دانگ قدیمی و خیلی معتبر بوده و کاملا سالم و شفاف است و کوچکترین نقطه مبهمی راجع به این فایل وجود ندارد که خود امتیاز بالایی محسوب میشود.

این ویلای کلنگی  200 متر بنای قدیمی دارد و سه اتاق خواب در اندازه متوسط دارد متراژ حیاط ویلا نقلی و اندازه ای قابل قبول دارد بخش کوچکی از حیاط به گل و گیاه و باغچه اختصاص داده شده و پارکینگ خودرو نیز در همین حیاط می باشد. بطور کلی ویلا بصورت موقت قابل استفاده است و با بازسازی و تعمیرات میتوان برای چند سال از آن بهره برد.

برای خرید ویلا در شهرک دریاکنار و یا خرید آپارتمان در شهرک دریاکنار و همچنین برای آگاهی از قیمت فروش ویلا در شهرک دریاکنار با شماره 09301301018 تماس بگیرید در شهرک دریاکنار ویلای نوساز هم برای فروش موجود است کافی است درخواست خود را به ما اعلام کنید تا راهنمایی لازم و کلیدی در اختیارتان قرار دهیم و اگر نیاز به بازدید داشتید با شما هماهنگ میکنیم تا بازدید خود را انجام دهید.

در صورت تمایل میتوانید به سایت املاک خزرشهر هم مراجعه کنید و از ویلاهای فروشی در شهرک خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی دیدن فرمایید همه فایلها با جزییات در این سایت قرار داده شده و کمک و راهنمایی بسیار مطلوبی را نصیب تان خواهد کرد تا قبل از هر اقدامی با اطلاعات کاملتر گام بردارید.

 

 

 

 

اینستاگرام خزرشهر

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۱۰
مهدی علیزاده

آپارتمان شهرک دریاکنار

آپارتمان فروشی شهرک دریاکنار

آپارتمان نوساز شهرک دریاکنار خرید

آپارتمان نوساز شهرک دریاکنار فروش

املاک شهرک دریاکنار

بابلسر شهرک دریاکنار فروش ویلا

خرید آپارتمان در شهرک دریاکنار

خرید زمین خالی در شهرک دریاکنار

خرید ویلا درشهرک دریاکنار

خرید ویلا دریاکنار

خرید ویلا دریاکنار بابلسر

خرید ویلا ساحلی شهرک دریاکنار

خرید ویلا قدیمی شهرک دریاکنار

خرید ویلا لاکچری شهرک دریاکنار

شهرک دریاکنار بابلسر

شهرک دریاکنار خرید ویلا

شهرک دریاکنار فروش ویلا

فروش آپارتمان در شهرک دریاکنار

فروش زمین شهرک ساحلی دریاکنار

فروش ملک در شهرک دریاکنار

فروش ویلا در شهرک دریاکنار

فروش ویلا قدیمی شهرک دریاکنار

فروش ویلا لاکچری شهرک دریاکنار

قیمت آپارتمان در شهرک دریاکنار

قیمت ملک در شهرک دریاکنار

قیمت ویلا قدیمی در شهرک دریاکنار

قیمت ویلا نوساز در شهرک دریاکنار

مازندران شهرک دریاکنار

ویلا پلاک خط اول شهرک دریاکنار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی