قیمت فروش ویلا در خزرشهر :: املاک مشاورین خزرشهر

املاک مشاورین خزرشهر

فروش ویلا در خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی 09301301018

املاک مشاورین خزرشهر

فروش ویلا در خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی 09301301018

املاک مشاورین خزرشهر

این سایت در زمینه خرید و فروش ویلا در شهرک دریاکنار و خزرشهر فعالیت میکند
09301301018

برای پیدا کردن فایل مورد نظر , مطلب خود را در قسمت جستجو تایپ کنید و کلید اینتر را فشار دهید

آخرین نظرات


  قیمت خرید ویلا در شهرک خزرشهر


از آنجایی که شهرک خزرشهر شمالی و شهرک خزرشهر جنوبی بعنوان دو شهرک برند و لوکس در شمال ایران یعنی

استان مازندران و شهرستان بابلسر قرار دارند و متقاضیان خرید ویلا و زمین در این دوشهرک رویایی روز به روز در حال افزایش است و همچنین عزیزانی که قیمت ملک در شهرک خزرشهر را بعنوان اصلی ترین دغدغه و سوال مهم در ذهن خود دارند بر آن شدیم تا به این پرسش مهم و اساسی پاسخ دهیم تا راهنمای مشتریان خرید ویلا در خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی باشد.
 

قیمت ویلا در شهرک خزرشهر شمالی و همچنین قیمت فروش زمین در شهرک خزرشهر جنوبی به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. از آنجا که شهرک خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی دارای چندین خیابان اصلی هستند و هر یک از این خیابان ها به ترتیب گرانترین و مناسب ترین ویلاها و زمین های فروشی را در خود جای داده اند ضروری ست تا به معرفی این خیابان ها و شناخت بهتر آنها بپردازیم.

 

1- ترتیب اصلی ترین و گران ترین خیابان ها در شهرک خزرشهر شمالی


مهم ترین خیابان های خزرشهر شمالی عبارتند از خیابان دریا , خیابان صدف ,خیابان مرجان و خیابان مروارید

هر یک از خیابان های فوق بعلت نزدیکی به دریا و ساحل و برخی دیگر بعلت لوکیشن و موقعیت ممتازتر و مرغوبتر ارزشگذاری شده و دارای قیمت بالاتر و ارزانتر می باشند. البته مقصود از ارزانتر بودن ملکهای فروشی در شهرک خزرشهر بدین معنی نیست که مثلا در خیابان مروارید ملک بسیار ارزان است بلکه منظور اینست که بلحاظ برندتر بودن
 و معروفتر بودن در پله پایین تری نسبت به سایر خیابان ها دارند. البته ناگفته نماند در همین نقاط فایلهایی وجود دارند که بسیار مشتری پسند و قیمت هایی همطراز با خیابان ها و کوچه های تاپ دارند.


ملاک بعدی که بسیار با اهمیت بوده و میتوان گفت معیاری تعیین کننده در قیمت می باشد سند مالکیت و اصالت ملک است هرچه سند ویلا یا زمین با اصالت تر و قدیمی و بدون ریشه باشد متقاضی بیشتری داشته و با قیمت بهتری معامله میشود.
آخرین موضوع در زمینه قیمت ویلاهای فروشی در شهرک خزرشهر این است که تفاوتی میان قیمت زمین خالی و قیمت زمینی که داخل آن ویلای قابل استفاده و یا قدیمی باشد و جود ندارد مگر آنکه ویلای مورد معامله بسیار تمیز و یا نوساز باشد که در این صورت قیمت بنا به قیمت زمین اضافه میشود.

 

توجه: اینکه ملک فروشی داخل کوچه قرار گرفته باشد و یا برخیابان باشد مسیله ای کاملا سلیقه ای بوده و هر یک مشتریان خود را دارد برخی دنج بودن و آرامش را معیار خرید خود قرار می دهند وعلاقمند به ملکهای داخل کوچه هستند وعده ای طرفدار ویلاهایی می باشند که بر خیابان بوده و دارای نما و چشم انداز باشد.

 

 

2- ترتیب اصلی ترین و گرانقیمت ترین نقاط در شهرک خزرشهر جنوبی


خیابان نرگس و خیابان شبنم در بافت قدیم خزرشهرجنوبی و خیابان یاس در بافت جدید شهرک خزرشهر جنوبی و خیابان سنبل

و بویژه خیابان نرگس از قدیمی ترین خیابان ها و کوچه ها در شهرک خزرشهر جنوبی هستند که از دوره تاسیس این شهرک آرام و یزرگ وجود داشته و اصطلاحا بافت قدیم محسوب می شوند و بیشترین متقاضیان خرید ویلا در شهرک خزرشهر جنوبی را
 به خود اختصاص داده اند البته گرانترین مناطق از نظر قیمت هم این دو خیابان میباشند

چون دارای لوکیشن برتر و دارای اسناد قدیمی هستند. اکثر ویلاها در این دو خیابان قدیمی بوده و برخی دیگر در حال ساخت و نوسازی است.


تمام مولفه های تعیین قیمت در شهرک خزرشهر جنوبی مانند خزرشهر شمالی است و اگر مایل به خرید ملک در شهرک خزرشهرهستید توضیحات فوق را در روند خرید و معامله ملاک خود قرار دهید و بعنوان یک راهنمای خرید ملک در خزرشهر فراموش نکنید.


اما خیابان یاس در بافت جدید قصه دیگری دارد این خیابان که ویلاهای بسیار لوکس و نوسازی را در خود جای داده در بیش از یک دهه قبل به مساحت شهرک خزرشهر جنوبی ضمیمه شده و پس از آن شرکت عمران و مسکن شمال اقدام به ساخت بسیاری از ویلاها کرده و بسیاری از پلاکهای دیگر توسط اشخاص حقیقی خریداری و سپس ساخته شده اند. همه پلاکها در بافت جدید خزرشهر جنوبی یعنی خیابان یاس دارای سند تک برگ بوده و دایما در حال خرید و فروش می باشند و هیچگونه اشکال حقوقی بلحاظ سند مالکیت ندارند.


توجه مهم: اگر قصد خرید و یا فروش ویلا در شهرک خزرشهر جنوبی دارید می توانید با شماره 09301301018 تماس بگیرید گروه مشاورین خزرشهر در (داخل شهرک خزرشهر شمالی) آماده ارایه اطلاعات کامل و جامع به مشتریان محترم می باشد.


مهم: وبسایت املاک مشاورین خزرشهر نیز بطور مداوم در حال بروز رسانی و انتشار

ویلاهای فروشی در شهرک خزرشهر است با مراجعه به این سایت به آدرس اینترنتی:

khazarpalace.ir/kharid-melk جزییات بیشتری ازملکهای فروشی دراین دو شهرک

در اختیارتان قرار می گیرد.